09
Oca
Bilişim Teknolojisinde (BT) Anabilgisayar (Mainframe) Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlar
• Kararlarınızı ne yönlendiriyor?
• Müşteri memnuniyeti mi yoksa başka bir şey mi?
• Tekerleği yeniden icat etmeye gerçekten devam et...
09
Oca
Sigortacılık Sektörü Otomasyondaki Gelişmelerden Nasıl Yararlanabilir?
Değişen müşteri beklentileri, tüm şirketler için dijital dönüşümü zorunlu hale getiriyor. Sigorta şirketleri, geleneksel yöntemlerle ya...
09
Oca
Sigortacılıkta Müşteri Deneyiminde Dijitalleşmenin Başlıca Nedenleri
Değişen dünyada, ihtiyaçların gelişmiş bir teknoloji ile hızlı bir biçimde ve minimum eforla karşılanabiliyor olması müşteri alışkanlık...
09
Oca
AgeSA’da Süreçler; Yaşayan ve Gelişen Birer Olguya Dönüşüyor
AgeSA, modernizasyon projesi kapsamında bu yıl çağrı merkezi operasyonlarını iyileştirme kararı aldı. Modernizasyonun hedefleri; müşter...
28
Eyl
Godiva, United Biscuits ve Pladis Global BPM Platformu: İş Süreci Otomasyonu ile Operasyonları Kolaylaştırmak
JForce'un BPM Platformu ile İş Operasyonlarında Devrim
Dinamik ve çoğu zaman öngörülemeyen pazarda gezinmek, işletmelerin çevik...
28
Eyl
AGESA Karmaşık Olay İşleme ve Pazarlama Mesajlaşma Platformu: Akıllı Müşteri Etkileşiminin İşaretçisi
AGESA ile Akıllı Müşteri Etkileşimine Giriş
AGESA, müşteri etkileşiminin kral olduğu sürekli gelişen bir pazarda, hayat ve emeklilik...
28
Eyl
AGESA Hayat ve Emeklilik Underwriting Platformunun Tanıtımı: Akıllı Çözümlerle Underwriting’de Devrim Yaratıyor
AGESA ile Hayat ve Emeklilik Sigortacılığında Paradigma Değişimi
Hassasiyet ve verimliliğin tartışılmaz olduğu bir ortamda, AGESA Ha...
28
Eyl
IBM İş Kuralları ile Fiyatlandırma: FibaBank Dinamik Fiyatlandırma Projesine Giriş
Optimize Edilmiş Bireysel Bankacılık için Dinamik Fiyatlandırma
Bireysel bankacılık ortamı, maksimum kârlılık ve müşteriyi elde tutm...
28
Eyl
Anadolu Sigorta Sağlık Anomalisi Projesi: Sağlık Sigortası Hasar Yönetiminde Öncü
JSure ile Sağlık Sigortası Hasar Yönetimini Mükemmelleştirmek
Sağlık Sigortası Talepleri ve Ön Yetkilendirme yönetimi, hassasiyet v...
28
Eyl
IBM Dijital İş Otomasyonu ve Entegrasyon Orta Katmanı: Eximbank’ın Temel Bankacılık Dönüşümüne Yön Veriyor
Eski Sistemlerin Modern Altyapıya Yükseltilmesi
Rekabetçi finans ortamında Eximbank, ilgili ve verimli kalmak için temel bankacılık ...
Load more posts
Loading...